Sunday, August 15, 2010

我的朋友-我三年的朋友

我的朋友

(三年的朋友)

朋友们,我们一天是朋友一世都是朋友。
可能以后我们都不会再同一间课室,
可能以后我们都不会再一起谈天了,
可能以后我们都不会再一起走街和喝茶。
但我当然希望大家能够在PMR得到好成绩,进到你想进的课室。
Form 1- Form 3是我最开心的三年。
朋友们,PMR即将来临,大家加油哦。



(Friends of three years)

My friends, we are friends all day is a friend.
We may never again same a classrooms,
We may never talk again,
We may never walk together,
But I hope everybody can get good results in the PMR.
Form1 to form3, Is my most happy years.
My friends, PMR is coming soon. You all must refueling.

No comments:

Post a Comment